[ra] kdemultimedia.spec

Bartek Szady bszx-pld w bszxdomain.edu.eu.org
Nie, 26 Paź 2003, 17:28:39 CET

On Sunday 26 of October 2003 10:36, Adam Gołębiowski wrote:

> Z ciekawości - po co -O6 ? Najwyższy numerek to -O3.

Zaszłość historyczna :-)
Kiedyś wpisałem do rpmrc, a ponieważ wydaje się mi że -O z numerkiem
wyższym od najwyższego jest równoważne -O z najwyższym numerkiem więc
ze zwykłego lenistwa nie zmieniam tego :-)

Pozdrawiam
	Bartek Szady