glibc-kernel-headers (Re: Pakiety do RescueCd)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 26 Paź 2003, 21:39:47 CET

On Sun, Oct 26, 2003 at 07:57:21PM +0100, pbern w pbern.biz wrote:
> udalo Ci sie zbudowac w/w pakiet w otoczeniue 2.4.22 ????

Ale po co się męczyć koniecznie z taką wersją - wiadomo, że 2.4.22
ma zepsute nagłówki.
Był wątek na lkml, davem obiecywał poprawić; chyba nawet to zrobił (albo
przynajmniej zaczął, potem był jakiś mniejszy problem, nie wiem czy
rozwiązany, bo bardziej mnie interesuje kwestia poprawiania błędów
drażniących mnie w 2.6).

Swoją drogą - trzeba wreszcie zrobić używalne nagłówki...
Może zrobić tak:
- wziąć najnowsze glibc-kernheaders z RH (podejrzewam, że teraz mogą być
  bardziej aktualne pod kątem 2.6) i zaimportować do osobnego modułu
  w CVS - będzie łatwiej poprawiać
- chyba lepiej pozostać przy naszej nazwie glibc-kernel-headers - bo co
  to jest "kernheaders"?
  Tym samym mv glibc-kernheaders.spec glibc-kernel-headers.spec .
- budowanie -kernel-headers można wyciąć z glibc.spec, zamiast tego dać
  BR. Najwyżej w glibc-kernel-headers.spec można zostawić opcję do
  budowania pakietu z nagłówków z %{_kernelsrcdir} zamiast załączonego
  tarballa (jeśli już ktoś koniecznie chce...)