plan ac (SPECS: libxml2.spec (HEAD))

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 27 Paź 2003, 00:17:12 CET

On Tue, 21 Oct 2003, Mariusz Mazur wrote:
> *Nie wiesz*, czy komuś ten gnome nie okaże się przydatny, a w takim
> razie ja go nie mam zamiaru wywalać. Nigdy nie było tak, żeśmy wywalali
> pakiety 'bo niemaintainowane', a ja nie mam zamiaru zacząć.

Wiesz, na tej zasadzie to wszystkie śmieci będziemy trzymać, które potem
będą cholernym balastem przy upgrade czegoś ważnego...

To nie ma sensu, na coś trzeba się zdecydować. Trzymanie 2-3 wersji *SQL
czy mozilli czy czegoś jeszcze jest bez sensu.
Akurat w przypadku gnome to ma uzasadnienie, bo jest trochę programów,
które nie mają swoich odpowiedników w gnome2, ale... to sytuacja raczej
przejściowa.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...