fortunes-pl: pld (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 27 Paź 2003, 18:20:21 CET

On Mon, 27 Oct 2003, [iso-8859-2] Paweł Sakowski wrote:
> A u mnie na swoim miejscu, tylko mruga. Z wyjątkiem napisów, które w
> ogóle się nie pojawiają.

Też tak w pierwszym podejściu myślałem, ale przewiń sobie klawiszami R-T
napisy do góry. Zobaczysz  je.

> Po pobieżnym przejrzeniu źródeł podejrzewam, że to są podejścia dwóch
> autorów do jednego sterownika. Jednemu się udało :)

hhmmm... to jest ciekawe. Ale i tak za jakiś czas obejrzę dopiero, bo
ostatnia sprawna wersja, którą mam jeszcze tego sterownika nie ma.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...