Ac

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 28 Paź 2003, 00:56:27 CET

On Mon, Oct 27, 2003 at 10:34:04AM +0100, Tomasz Witek wrote:
> Taki male podsumowanie, ja nie mam czasu w to spojrzec teraz wiec moze
> ktos bedzie chciał:
>
> gnokii nie buduje sie na alphie i sparcu

Po drugim patchu już powinien budować na obu.
(testowałem na x86 i alphie; pierwszy patch poprawiał tylko na alphie,
drugi powinien być uniwersalny)

> gabber na alphie

Poprawione (założyli, że gsize to to samo co guint).

> a  mplayer na alphie sparcu i ppc.

Może da się zbudować xvida na !x86?
A jak nie, to trzeba wyłączyć używanie go w mplayerze dla !x86.

> xemacs na alphie i ppc.

Na alphie już powinien się budować. Na ppc wiget poprawił wcześniej.
Są jakieś dziwne hacki do sprawdzania ilości wolnej pamięci - że niby
&environ powinien pokazywać początek używanej pamięci... podczas gdy na
alphie różni się o ileś terabajtów chyba ;)
Swoją drogą sporo tam rzutowania między int a void* - a te typy mają ten
sam rozmiar (+/-) tylko na 32-bitowcach. Nieładnie, nieładnie.