SPECS: ORBit2.spec (DEVEL)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 28 Paź 2003, 14:44:51 CET

On Tue, Oct 28, 2003 at 12:33:49PM +0100, Artur Frysiak wrote:

> glib2, pango, gtk+2, ORBit2
> w planach mam epiphany ale nie wiem czy niebędzie potrzebowało czegoś
> dodatkowego z gnome2.5

nautilus-devel pewnie. ale 2.5.0 jest skopany, więc chyba nie ma sobie
czym głowy zawracać.

chciałem zapytać, czy działają Ci wogóle jakieś aplikacje z nowym gtk+2.
z tego co widziałem u siebie to nie za wiele. jakiś wyjątek się robi,
ale nie sprawdzałem za dokładnie co to takiego.

acha w gst-plugins brakuje *.h dla xvida, ale to pewnie już wiesz ;)

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]