Ac - KDE

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 28 Paź 2003, 22:38:54 CET

Dnia wtorek 28 październik 2003 21:17, Tomasz Witek napisał:
(...)
> W DEVEL jest snap sprzed 4 dni. Jak czesto to sie zmienia ?
> Ja nie podejme decyzji, bez sensu puszczac jak jutro wszysdtko sie
> zmieni.
>
> Adgor, DJ, wiem ze nest korci, ale moze weizmy sie do pracy, prosze.

To nie jest kwestia korcacego nesta - mnie tam nie korci - po prostu w
kde-3.1.9x jest jeszcze troche do zrobienia. W tej chwili jest otagowany snap
031024 - u siebie bawie sie 031028 (to jest kde-3.1.93 vel 3.2 beta1) i jest
z pewnymi rzeczami gorzej niz w 031024.
Jak chcesz to puszczaj na buildery Ac z -r DEVEL (btw. kdebase ma BR samba3).
Co do mergowania z DEVEL na HEAD to raczej tego nie rób - jeszcze sie duzo
moze zmienić a ja na HEAD pod obstrzałem walczył z tym nie bedę.

--
Adam Gorzkiewicz