getsrc

maHo lukasz w mach.com.pl
Śro, 29 Paź 2003, 04:57:28 CET

Witam!.

ostatnio troche się wqrzyłem na konieczność podawania w nieskończoność
wartości makr _ver i _state (3.1.4 i stable) przy np. kdebase.spec,
pokombinowałem trochę i proponuję następującą zmianę w
SPECS/getsrc(załącznik).

zapamiętuje toto wprowadzone makro, więc przy pojedynczym specu nie pyta
się powtórnie o to samo.

pozdrav

maHo

--