SPECS: perl-Devel-Caller.spec (HEAD)

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Śro, 29 Paź 2003, 23:08:42 CET

On Wed, Oct 08, 2003 at 12:04:21PM +0200, Radoslaw Zielinski wrote:
> Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> [08-10-2003 09:24]:
> [...]
>
> W tym wypadku rzeczywiście nie ma (tego) problemu:
>
>  $ rpm -q --provides perl-modules | grep Test.\*Simple
>  perl-Test-Simple = 0.47
>  perl(Test::Simple) = 0.47

Jaki ja głupi jestem że tego nie przeczytałem dokładnie. Wywalę
odniesienia do perl(Test::More) i dam zamiast nich dam perl-Test-Simple.
Bo perl(Test::More) dostarcza perl-Test-Simple lub perl-modules,
a perl-modules ma Provides: perl-Test-Simple...

Trochę śpiący jestem, ale chyba będzie OK?

--
-- .- Bartek Jakubski --------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --