[Ac] Prawa katalogów na ftp.

Czw, 30 Paź 2003, 00:47:54 CET

Mariusz Mazur wrote:

> Nikt się nie przyczepi. Primo wszystko jest w cvsie jakby ktoś chciał się
> dobrać, a secundo taki pakiet nie leży w ten sposób dłużej jak kilka dni,
> gdyż później jest przenoszony do głównego drzewka, a tam już jest wszystko w
> porządku.

Nie przecze.

Ale czy jestes w stanie na zadanie dostarczyc czlowiekowi zrodla sluzace do
zbudowania rpm-a o nazwie ... , ktory lezal na ftp dnia ... o godzinie ...?

Bo skoro nie udostepniasz zrodel _razem_ z binariami, to powinienes cos
takiego zagwarantowac.

I ktos sie moze zglosic po takie zrodla za pol roku. Masz wszystko, co
wystawiales otagowane?

  phone (48)(58) 347 14 61