SOURCES: Zope-start.sh (HEAD) Zope.init (HEAD) Zope.instance (HEAD) jabberd-c2s_crash.patch (HEAD)

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 30 Paź 2003, 13:18:27 CET

On Thu, Oct 30, 2003 at 01:15:12PM +0100, jajcus wrote:
> Module name:	SOURCES
> Changes by:	jajcus	03/10/30 13:15:09
>
> Modified files:
> 	Zope-start.sh Zope.init Zope.instance jabberd-c2s_crash.patch
>
> Log message:
> - quote command-line arguments for zope

Za szybki ten CVS... miałem commitnąć jedynie Zope-start.sh, ale
zapomniałem nazwy pliku i commitnęło mi się to wszystko zanim zdążyłem
Ctrl-C wcisnąć. :-(

Jakieś pomysły co z tym teraz zrobić? W subversion mógłbym po prostu
commit-logi poprawić, a tu nie wiem... cofać i commitować od nowa?
zignorować to? coś innego?

Pozdrowienia,
	Jacek