news.pld-linux.org

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 31 Paź 2003, 13:31:52 CET

Dnia pią 31. października 2003 12:56, Lukasz Trabinski napisał:

> Szczerze mówiać nie wiem, jaką google ma procedurę w kwestii zassysania
> newsów.

Ma taka procedurę: http://groups.google.com/googlegroups/help.html#added
Jeszcze "za czasów news.pld.org.pl" zacząłem pisać takie zgłoszenie. Problemem
było brak pełnego archiwum dostępnego via Twój serwer news i niechęć
Sergiusza (moja prywatna korespondecja z Nim - o ile wiem, takich rzeczy nie
wolno upubliczniać) do udostępnienia "PLD newsów" dla google. Poniżej treść
mojego posta, wysłanego kiedyś tam do Ciebie:

pld-lists w googlach (ad. wątku na pld-users-pl pt: Wyszukiwarka pld-lists po
raz n-ty ...)