grupa games - na czym stanęło?

Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pon, 1 Wrz 2003, 00:46:41 CEST

Dnia Mon, Sep 01, 2003 at 12:17:17AM +0200 Bartosz Taudul
otworzył klatkę i przysłał mi gołębia pocztowego z wiadomością:

> A co ja napisałem jak nie to właśnie?

cytuje:
> Nie niby pierwsze, tylko ktoś nie pomyślał. Jeżeli ta binarka może być
> uruchomiona tylko przez: a) roota, b) użytkowników z grupy games, to
> na co tam jest sgid? Poprawna jest oczywiście opcja numer dwa. Do
> ograniczania dostępu jest /usr/games.

albo ja tego nie rozumiem albo nie piszesz do konca tego co masz na
mysli... wyniki sa zapisywane w /var/games/ do modyfikacji _tych_ plikow
jest potrzebny sgid games z powodow jakie wymienilem w poprzednim mailu...
(polecam ls -l /var/games/...)
W grupie tej nie powinien byc zaden user dopisany, binarka powinna miec
jeszcze o+x... i tyle, i wszystko pieknie smiga i gra :)

--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |