Status Ac

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 1 Wrz 2003, 22:09:54 CEST

Na ftpie leży już całkiem spora ilość pakietów. W każdym razie praktycznie
wszystkie na których mi zależało, żeby na dzień dobry przebudować. Teraz
trzeba:
- zrobić coś z nową automatyką, żeby potrafiła instalować rzeczy zależne od
wirtualnych pakietów (np. jak coś zależy od OpenGL-devel, to się budowanie
wywali, bo nie umie doinstalować) - małykit
- naprawić dev.spec, żeby potrafił się budować bez roota - jak się chętny nie
znajdzie (a problem nietrywialny), to ja będę musiał
- poprawić domyślny konfig w poldku :)
- poprzeglądać oskryptowanie na okoliczność zarządzania pakietami i
zainstalować na koncie odpowiedniego poldka, bo ten raowy się pluje - moja
robota
- porozdzielać prawa puszczania zleceń, ale, co ważniejsze dać jeszcze komuś
pełne prawa do logowania się na wszystkie buildery i na ftpa. No qboosh
napewno, ale ktoś jeszcze (kloczek :)?
- wyciągnąć mnie z tego matrixa, bo jutro idę do szkoły i JA NIE