Status Ac

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 1 Wrz 2003, 22:34:30 CEST

On Mon, 1 Sep 2003, Mariusz Mazur wrote:
> Na ftpie leży już całkiem spora ilość pakietów. W każdym razie
> praktycznie wszystkie na których mi zależało, żeby na dzień dobry
> przebudować.

Kiedy insztalator? ;)))))))))))

> - naprawić dev.spec, żeby potrafił się budować bez roota - jak się
>   chętny nie znajdzie (a problem nietrywialny), to ja będę musiał

z fakeroot-a rezygnujecie definitywnie? W sumie to dobrze.

> - poprawić domyślny konfig w poldku :)

To może ja. I tak pod kątem 1.1 muszę zrobić poprawki.

> - porozdzielać prawa puszczania zleceń, ale, co ważniejsze dać jeszcze
>   komuś pełne prawa do logowania się na wszystkie buildery i na ftpa. No
>   qboosh napewno, ale ktoś jeszcze (kloczek :)?

hhmmm...
Tak bajdełejem - musisz mieć zastępcę albo drugiego do brydźa. Żeby była
osoba, która z marszu może zająć się wszystkim, kiedy ty będziesz miał na
przykład zaliczenia pod koniec semestru.

> - wyciągnąć mnie z tego matrixa, bo jutro idę do szkoły i JA NIE

eeee - większe problemy ludzie mieli... Ja dzisiaj do 4 nie spałem, bo się
zastanawiałem czy usłyszę salwy od morza ;)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...