Status Ac

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Wto, 2 Wrz 2003, 10:08:35 CEST

Sergiusz Pawlowicz wrote:
> --->[Quoting Jacek Rzęsista <jasio w myslenice.pl.eu.org>:]

> A co jest zamiast? :-)

Z tego co wiem (a w zasadzie wyczytałem na lkml) to devfs:
jest do d...,
jest (podobno bo nie jestem programistą) bardzo brzydko napisany, i do
tego koleś jest nerwowy ;-) i się wciąż obrażał ;-).

Zamiast? = Jest nowy projekt (nazwy nie pamiętam) - ale założenia są
wysoko oceniane przez developerów - patche też już są! - pewnie do 2.6
nie wejdzie ale jak dla mnie ładowanie się w devfs jest bez sensu.
Z moich prywatnych odczuć - miałem cholerne problemy ze stabilnością
devfs przy mojej nagrywarce ide (jądro 2.4.niski_numer) potem nie
sprawdzałem bo - na zwyklym dev nie ma problemu! ;-)

--
Andrzej Zawadzki