dev.spec (było Re: Status Ac)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 2 Wrz 2003, 11:41:22 CEST

On Mon, Sep 01, 2003 at 11:05:47PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Zaraz to poprawię.

IMO lepiej dev-list trzymać nie spakowane w CVS (400kB to nie tak dużo
- zdarzają się większe łaty, a przez cvs -z9 nie ma tak dużo do ściągania).
To się będzie zmieniać, a aktualna postać uniemożliwia łatwe uzyskiwanie
diffów między wersjami.

Przy okazji - ze starego dev zostały przestarzałe urządzenia fd{0,1}*
Aktualne nazwy są w linux-2.4.*/Documentation/devices.txt