2.0

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Wto, 2 Wrz 2003, 12:08:25 CEST

--->[Quoting Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl>:]

> Polecam wycieczkę krajoznawczą po katalogu dists/2.0/ready/
> Tabletkę uspokajającą funduje biuro podróży mmazur(C)
> Zestaw uświadamiający - blues Inc.

Jasne, nie ma PLD 2.0,  a już jest "ready". Naprawdę wyjątkowo
inteligentne  zagranie,  z  pewnością każdy,  kto  z  zewnątrz
zagląda do PLD, zrozumie, o co chodzi.

Czytanie  zgłoszeń   do  "feedback"  utwierdza  cię   w  swoim
przekonaniu? Listy  typu: "skąd mogę ściągnąć  PLD 2.0" wydają
ci się spreparowane przez konkurencję?

Tych  uspokajaczy  chyba  bierzecie chłopaki  zdecydowanie  za
dużo.

--
djurban ssie