2.0

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Wto, 2 Wrz 2003, 13:05:32 CEST

--->[Quoting Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl>:]

> ??? Zanim  pojawi się normalnie na  ftp-ie musi przewędrować
> przez ready.  To nie  jest katalog docelowy.  Polecam uważne
> czytanie list...

Komu  polecasz,  ludziom  z   zewnątrz,  którzy  _tylko_  chcą
ściągnąć  najnowszą wersję  PLD?  Bez  zastanawiania się,  co,
gdzie, jak, dlaczego? Np. dlaczego  na FTP jest w dists alpha,
której nie da się zainstalować, bo nie ma instalatora?

Postaraj się  obiektywnie spojrzeć na sytuację,  a nie budować
teorie. Dystrybucja na ftp jest dla ludzi, a nie dla robotów.

> Ostatnio taki post pojawił się daaaaawno temu.

Nie był jedyny, i rozumiem, że nie potrafisz na ich podstawie
nabrać rozumu?

Zaraz zaczniemy  się spierać, czy  lepiej srać równo  w kibel,
czy żeby leciało po ściankach.

--
djurban ssie