Upgrade KDE w RA

Wto, 2 Wrz 2003, 14:10:31 CEST

=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Go=B3aszewski?= wrote:

> Oczywiście.

                                      ^^^^^^^^^^^^

> To nie jest błąd w poldku, ale pojedynczo to nie przejdzie, bo dużo się w
> podziale pakietów zmieniło.
> poldek --upgrade-dist

Od tego zaczalem proby.
Hurtem mialem baaardzo podobny efekt (plul sie o inne pakiety, na ogol z
rodziny kde-devel*3.0.x), dlatego zaczalem pojedynczo, zeby odkryc, gdzie
cos jest nie tak.

Problem w tym, ze powyzsze komunikaty o bledach nie wnosza nic
konstruktywnego do rozpoznania przyczyny problemu:
  dlaczego zglasza konflikt ze _starym_ kdebase-devel, skoro ja je wlasnie
  upgrejduje, nie mowiac nic, ze upgrade kdebase-devel stoi z czyms w kolizji.

Z kdenetwork-lanbrowser jest linijke wyzej dokladnie to samo.

Po prostu pokazuje falszywe konflikty zamiast rzeczywistych.

> I jeszcze możliwe, że z --greedy --mercy

Mam domyslnie.

  phone (48)(58) 347 14 61