2.0

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Wto, 2 Wrz 2003, 15:38:33 CEST

--->[Quoting Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl>:]

> Bo mi wygodniej.

Wiem! Tylko staram się patrzeć na sprawę z perspektywy lusera,
pomóc innym ludziom. Nie wystarczyłoby na przyklad:

# chmod 700 2.0
# chown builder 2.0

Takie proste rozwiązanie, a ile pytań mniej by było, ile mniej
podejrzeń i plotek :-D

Albo chociażby to README...

--
djurban ssie