moduły pam - nazewnictwo.

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Śro, 3 Wrz 2003, 00:28:23 CEST

On Wed, Sep 03, 2003 at 12:07:26AM +0200, Andree wrote:

> Proponuje pam-nazwa bo lepiej brzmi (koniecznie "-" jak w wiekszosci
> pakietow zamiast "_"). Po co powtarzac pam dwa razy.
pam-nazwa nie ma za bardzo sensu. jak już to pam-module-nazwa albo coś
takiego imho... Albo właśnie tak jak jest w niektórych pam-pam_nazwa -
dzięki temu można najłatwiej wylistować wszystkie dostępne moduły.
Była by możliwość zmiany tych kilku modółów które do tego nie pasują po
stronie cvs-u? (by nie utracić changeloga)

Andrzej