2.0

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Śro, 3 Wrz 2003, 05:28:10 CEST

Dnia wto 2. września 2003 14:31, Jacek Rzęsista napisał:
> Dnia wto 2. wrzesień 2003 13:05, Sergiusz Pawlowicz napisał:
> [CIACH]

> A który sposób preferujesz ? :)  Bo ja drugi - przy pierwszym może coś
> chlapnąć ;)
Hint: wrzucić *przed* trochę papieru i walić równo. Znaczy dać README w jęz.
ang. i pol. (papier) z informacją co jest co i ostrzeżeniem, co jest dla
kogo. Ci, co się pochlapią, znaczy się nie używają papieru, a z takimi nie
warto się zadawać.

A tak serio wybitnie nie podoba mi się nazwa ready - nie lepiej devel or sh
like that?

--
Tomasz Wittner

One commit a day keep doctor away.