Mozilla BR xft-devel > 2.1-2

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 3 Wrz 2003, 13:09:30 CEST

On Wed, Sep 03, 2003 at 13:02:24 +0200, Michal Kochanowicz wrote:

> W tym pliku wogóle są fajne rzeczy...:
>         <alias>
>                 <family>Helvetica</family>
>         </alias>
>         <alias>
>                 <family>Arial</family>
>         </alias>
>
> Czy to podmienia jedne fonty na drugie??

Tak. Ale to jest stara wersja - gdy jeszcze nie wiedziałem, jak to
wszystko działa, to skopiowałem ją sobie do fonts.conf.fat, bo w KDE
helvetica wyglądała tak ślicznie (będąc w rzeczywistości verdaną;)).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
                                 http://vfmg.sourceforge.net/