Klucz PGP dla RA

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 3 Wrz 2003, 20:56:05 CEST

On Wed, 3 Sep 2003, Radoslaw Zielinski wrote:
> Jaki sens ma tworzenie klucza dla konkretnej linii dystrybucji?

Wydaje mi się, że to dobry pomysł. Nie będzie całej "mecyji" z
przekazywaniem klucza, etc, etc...

Owszem, możnaby to rozwiązać poprzez klucz dystrybucji i potem podklucze
dla poszczególnych linii, ale nie wiem czy to takie ważne.

> [...]
>                                                             ^^^^^^^^
> IMO: ohyda.

Mi się podoba :)

> Tym bardziej, że zamiast formalnego identyfikatora: "1.1".

Nie - to nie miało być dla 1.1, ale dal całej linii. Nie mam ochoty przy
(ewentualnym) wydaniu 1.2 ponownie generować klucza.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...