Klucz PGP dla RA

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 3 Wrz 2003, 21:42:01 CEST

On Wed, 3 Sep 2003, Michal Kochanowicz wrote:
> A to b.dobrze, imo wogole powinien być Jeden, by wszystkimi rządzić,
> Jeden, by wszystkie odnalezć, Jeden, by wszystkie zgromadzić i w
> ciemności związać... eee...

:)

> no ale wracając do klucza, to skoro ma być dla całej serii, to cała
> seria się będzie Reloaded nazywać? :(

Nie chodzi tutaj o zmianę nazwy, ale swego rodzaju "dopisek".  Dlaczego?
Żeby to RA odróżnić od kloczkowego... po prostu. 1.1 to jest cały czas RA,
co zresztą widać w nowych issue, które leżakują w ready :)

> Z resztą wydawało mi się że "Reloaded" miało zostać zarzucone. Polityka
> faktów dokonanych?

eee - od początku mówiłem, że to mi się podoba i taki dopisek będę
stosował :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...