Błąd w RPM?

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Czw, 4 Wrz 2003, 08:05:51 CEST

On Wed, 3 Sep 2003, Michal Kochanowicz wrote:

> Widziałem twój commit z poprawką i się połapałem :) Thx.

Eee tam, od razu mój, qboosha oczywiście :)

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)