Clamav - baza wirusow

Czw, 4 Wrz 2003, 13:00:50 CEST

On Thursday 04 of September 2003 12:51, undefine w aramin.net wrote:

> ale ten tego.. skrypty crona _już są_ w clamav.
> wydzielać je do osobnego pakietu? I dać obsolete database? :p

A może tak:
skrypty dać do clamav-cron.

I dać clamav-cron provides <cos>
clamav-dabase provides <cos>

a clamav requires <cos>

To spowoduje ze wszystko będzie ładnie działać a instalując clamav poldkiem ,
ten poprosi użytkownika o wybór czy chce clamav-cron czy clamav-database.

Myle się ?

I jeszcze po instalacji clamav-cron od razu ściągnięcie baz... (to się robi
triggerami ? )

--
Mateusz Korniak