oo

robert j. wozny speedy w ziew.org
Czw, 4 Wrz 2003, 14:22:46 CEST

Quoting Piotr Koczur <snurf w sgw.art.pl>:

> real    883m23.907s

> Chyle czola przed kazdym, kto przed commitem openoffice.spec
> sprawdza,

jak dla mnie --short-circuit rzadzi... 8=)

> czy pakiet sie buduje :). Tak z ciekawosci... Jak dlugo buduje sie u Was,
> no i na jakich maszynkach?

to zalezy jak maszyna jest obciazona... i ile ma pamieci... w kazdym
razie na G4 wynik ostatnio byl w okolicach 38h - ale, jednoczesnie
robiono tam qt i kernel...

> Moja to duron 900 z 259 mega ramu.

w jakich kosciach to 259 mega? bo wyglada mi to niezle 8=) 256+ 2 + 1?
uchm. dawno nie widzialem 1MB pamieci do PieCow.

--
robert j. wozny
... Lubie mowic o niczym. Jest to jedyna rzecz, na ktorej