[HEAD] perl 5.8.1 gotowy do testowania

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Czw, 4 Wrz 2003, 16:05:20 CEST

Arkadiusz Miskiewicz <arekm w pld-linux.org> [03-09-2003 20:30]:
> Gdyby był na HEAD to by go nestowcy przetestowali.

Czy nie mogliby testować z brancha?

> No to poczekają na release chyba, że jednak na HEAD wyląduje ;)

O ile nie zajdą jakieś specjalne okoliczności, nie będę wstawiał snapów
perla na HEAD.  Raz że nie jestem mądrzejszy od autorów.  Dwa: nie chcę,
żeby ktoś klął przeze mnie tak, jak ja kląłem, gdy chciałem uaktualnić
metacity, podążyłem za zależnościami i dostałem wczesne Gnome 2.3.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]