Klucz PGP dla RA

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Czw, 4 Wrz 2003, 17:06:59 CEST

Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> [03-09-2003 20:56]:
> Wydaje mi się, że to dobry pomysł. Nie będzie całej "mecyji" z
> przekazywaniem klucza, etc, etc...

> Owszem, możnaby to rozwiązać poprzez klucz dystrybucji i potem podklucze
> dla poszczególnych linii, ale nie wiem czy to takie ważne.

Tak, to ważne.  W ten sposób wszystkie linie (przynajmniej teoretycznie
;-) tworzą jakąś całość.  Taki klucz jest (nie wiem, czy to dobre
określenie...) gwarantem marki -- jeśli cenię sobie jeden zestaw
pakietów, podpisany konkretnym kluczem, to mogę założyć, że inny zestaw,
podpisany tym samym kluczem (lub od niego zależnym) był robiony przez tę
samą grupę ludzi.

Trochę nieskładnie się wyrażam; mam nadzieję, że wiadomo, o co chodzi.

[ Ciach reszta, inni już skomentowali.  Mój komentarz: ":-/". ]

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]