SPECS: clit.spec (NEW)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 4 Wrz 2003, 20:25:24 CEST

On Thu, Sep 04, 2003 at 07:56:16PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Dokladnie. Czy jak na Wyspach Zielonego Przyladka bedzie zakaz
> nazywania programow komputerowych na litere "z" to wyrzucimy
> takie zgv z PLD?
> Trzymjamy sie prawa obowiazujacego w _Polsce_

A co jeśli niektórzy developerzy nie są z .pl? Już *tadam* takiego
jednego mamy, mam nadzieję, że się więcej ich nazbiera.

> (no, po 1.05.2004 w UE).

Po 22.09.2003 w UE mogą być prawa podobnie pogrzane jak DMCA.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h