oo

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Czw, 4 Wrz 2003, 20:58:24 CEST

* Piotr Koczur <snurf w sgw.art.pl> [030904 18:05]:
> Witam,

> ;)
> A myslalem nawet o tym...
> Tylko ze to pooootrwa... sdi :(
> To raz, dwa:
>
> [dooh w smeagol oo]$ du -sh
> 275M    .
> Nigdzie na dobrym laczu nie mam tyle...
> No chyba, zeby olac jakies egzotyczne jezyki.
> Pakiety budowane z openoffice.spec i openoffice-dict.spec...
-rw-------    1 gg       users         20M 2003-05-25 11:32 openoffice-1.1beta2-0.95.rc1.athlon.rpm
-rw-------    1 gg       users         15M 2003-05-25 11:37 openoffice-i18n-en-1.1beta2-0.95.rc1.athlon.rpm
-rw-------    1 gg       users        2,3M 2003-05-25 11:41 openoffice-i18n-pl-1.1beta2-0.95.rc1.athlon.rpm
-rw-------    1 gg       users         36M 2003-05-25 11:34 openoffice-libs-1.1beta2-0.95.rc1.athlon.rpm
Jak dla mnie to tyle. Po innych językach nie umiem. Słowniki to i stare
pójdą... A jak miejsca wciąż za mało do mogę trochę na pewien czas
poświęcić.

pzdr.
--
\ Grzegorz Godlewski                                                      /
/ Mail: ggodlewski()pld-linux.org     GG: 1600799      ICQ UIN: 118261503 \