SPECS: namazu.spec (HEAD)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Czw, 4 Wrz 2003, 23:24:45 CEST

Dnia czw 4. września 2003 17:24, Radoslaw Zielinski napisał:
> Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> [03-09-2003 11:39]:
>
> [...]
>
> IMHO powinno wrócić _noautoreq.  Nie dajmy się zwariować, zależności
> powinny być minimalne, nie maksymalne; przecież robimy tak w wielu
> innych miejscach -- to, co opcjonalne, nie jest wymagane.  PM powinien
> wspomagać administrację systemem, nie wiedzieć lepiej.  Kto używa, niech
> czyta dokumentację; tym bardziej, że raczej mało kto potrzebuje obsługi
> języków skośnookiej części ludzkości.
Wychodziłem z założenia, że pakiet w dystrybucji to powinien spełniać
oczekiwania jak najszerszego grona odbiorców, a nie tylko moje i z
poświęceniem godnym lepszej sprawy wchodziłem na strony, gdzie jedymi
czytelnymi dla mnie znakami były nazwy tarballi :). Ale skoro założenia są
inne, a sami autorzy piszą: Nkf, KAKASI, ChaSen, NKF, Text::Kakasi and
Text::ChanSen are required only if you want to use Namazu for handling
Japanese documents. If not, you don't need them.
to Róbcie Panowie, z tym co checie i jak chcecie, byle nie przestało działać -
przyrzekam nie dorabiać więcej specy z japońszczyzną i pakować ich do BR/R
namazu bo i tak już więcej się tam włożyć nie da i nie usuwać _noautoreq -
przepraszam, potraktowałem to jako rozwiązanie tymczasowe, a nie docelowe. A
jakby miało przypadkiem działać szybciej i żreć mniej pamięci bez
"japońszczyzny", to podpisuję się za jej wykopaniem obiema nogami, ale sam
raczej już nic nie będę zmieniał w zależnościach. Nie zapomnijcie też np.: o
usunięciu japońskich templates, zmianę tłumaczeń w pozostałych (en,fr,es,pl -
może osobne podpakiety?), poprawkach w dokumentacji i może jeszcze czegoś. ;)
> Ale: namazu nie używam, więc kłócił się nie będę.
Używam i polecam.

pzdr.
Tomek
--