[newgrp i kumple]

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 5 Wrz 2003, 03:27:51 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> $ rpm -qf /usr/bin/{chfn,chsh,newgrp}
> shadow-extras-4.0.0-13
> shadow-extras-4.0.0-13
> shadow-extras-4.0.0-13

OK - wszystko jasne, w nest/athlon na builderze ich nie ma,
dlatego sądziłem, że w ogóle nie ma... dlatego poszukiwania
poldkiem nic nie dały.

dzięki!

--
djurban ssie