SPECS: namazu.spec (HEAD)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 5 Wrz 2003, 04:14:36 CEST

Dnia pią 5. września 2003 01:03, Paweł Gołaszewski napisał:

> Ale spokojnie - to jest dyskusja. Polega ona na wymianie opinii i
> argumentów. więc....
Wiem, ja sobie cenię zdanie o niebo bardziej doświadczonych Kolegów i to, że
poświęcają czas na zastanawianie się, nad tym, co robię. I wcale się nie
denerwuję, tylko dyskutuję, a ten znaczek ;) ma łagodzić pieniacki ton
wypowiedzi. nota bene uwielbiany przeze mnie, bo tak prościej i precyzyjniej
umiem wyrażać swoje myśli. Mam dzisiaj dobry, wisielczy humor - wisielczy,
ale dobry.

pozdrawiam,
Tomek

--