oo

Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 6 Wrz 2003, 16:13:56 CEST

Dnia Sat, Sep 06, 2003 at 12:26:26PM +0200 Andrzej Zawadzki
otworzył klatkę i przysłał mi gołębia pocztowego z wiadomością:

> Dokładnie! Mam takiego w pracy - chodzi na tym postgresql. Niby mogę
> wszystkie 4 "proce" obciążyć (4 "miłe" zapytania ;-) - ale... widać, że
> to sztuczne, zresztą niewiele szybciej jak HT wyłączysz ;-)
> Może w innych przypadkach np. kompilacja daje to coś więcej...

Podobno na jaju 2.6 HT dopiero skrzydelka rozwija...
--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |