NUT-1.2.2-1

Konrad Lewandowski lewandek w diuna.eu.org
Pią, 5 Wrz 2003, 17:14:28 CEST

Michal Abramowicz wrote:
> On Fri, Sep 05, 2003 at 04:57:08PM +0200, Konrad Lewandowski wrote:
>
> Juz dzis jeden z oftlukowców dostał ochrzan.
>
> NIE PODPINAJ SIĘ POD WĄTEK TYLKO
>
> NEW MAIL a nie REPLAY TO

Przepraszam - nie chcialem robic zamieszania! :)

Ponawiam moja prosbe:

W /dists/1.0/ready/i686 znalazlem paczke nut-1.2.2-1
Czy istnieje mozliwosc wkompilowania do niego innego drivera do UPSow firmy
Ever? Bo ten znajdujacy sie oryginalnie nie ma praktycznie zadnych
mozliwosci sterowania zasilaczem DPC.
Opis funkcji proponowanego przeze mnie sterownika jest pod adresem:
http://tinyurl.com/mcnk
A sam plik - http://www.nixz.net/nut/everups.c

W imieniu wszystkich wlascicieli Everow DPC - serdeczne dzieki z gory!

Konrad