OT: msexchange (bylo: Re: [OT] Re: RW w cvs)

robert j. wozny speedy w ziew.org
Sob, 6 Wrz 2003, 16:24:08 CEST

Quoting Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl>:

> Tak naprawdę z czystej ciekawości: a nie da się ściągnąć putty i czytać
> poczty z czegoś cywilizowanego? Ja tak właśnie robię. I nie z przyczyn
> ideologicznych, tylko dlatego że mutt jest dla mnie wygodniejszy.

a mozna putty przepuscic przez proxy aplikacyjne? uchm. (cytuje:
dostem do www mamy przez w3cache. reszta jest niedostepna)

--
robert j. wozny
... Lubie mowic o niczym. Jest to jedyna rzecz, na ktorej