RW w cvs

Jacek Sobczak jsobczak w op.pl
Sob, 6 Wrz 2003, 20:29:09 CEST

On 2003.09.06 15:02, Tomasz Pala wrote:
> On Sat, Sep 06, 2003 at 14:38:22 +0200, Jacek Sobczak wrote:
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> [...]
>
> To jest wrotka.

> resztę też mam OK??? Naucz mnie o wielki.
>
> Nie - ta linijka powinna być zawinięta w okolicach 70 kolumny.

Wiedziałem, że mogę na Ciebie liczyć. Jednak znalazłeś coś co można by
zarzucić mojej wypieszczonej sygnaturce. Dzięki. Chociaż dziwię się, że
inteligentny program pocztowy potrafiący (cytat MK) "automatycznie
wyciąć sygnaturkę przy odpowiadaniu, nie wspominając już o wyświetlaniu
jej innym kolorem", nie potrafi zawinąć tekstu.

O rzeczy dotyczące dystrybucji nie pytam się, bo będąc tak zajęty
śledzeniem "śmieci" na _TEJ_ liście pewnie nie masz zupełnie czasu na
inne sprawy. To zresztą dobitnie pokazała mi nasza ostatnia wymiana
poczty na temat pakietowania X Window.

> Tak, uśmiałby się. Mam ochotę zgłosić do CDG wniosek o zamkniętą
> subskrypcję tej grupy.

No cóż, wolny wybór i decyzja tegoż szanownego gremium. Mi to lata.

--
Jacek
Motto na dziś: "Dobra dystrybucja to dystrybucja bez użytkowników."