RW w cvs

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 6 Wrz 2003, 21:13:31 CEST

On Sat, Sep 06, 2003 at 21:02:55 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> O co chodzi? nie przypominam sobie nic takiego...

Stwierdziłem, że zmiana polegająca na wycięciu podpakietów (głównie
fontconfig) z XFree86 jest do cofnięcia, a na pytanie "dlaczego"
odpowiedziałem RTFA. Kolega nawet nie wiedział, co ów akronim znaczy.
Ponadto zaprzeczył faktom, że biblioteki zewnętrzne źle działają,
argumentując, że 'u niego działa' (solidny argument, nie ma co...).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/