RW w cvs

Jacek Sobczak jsobczak w op.pl
Sob, 6 Wrz 2003, 22:41:04 CEST

On 2003.09.06 22:29, Paweł Gołaszewski wrote:

> To po co ci RW?
> Jeżeli masz RW to tworzysz dystrybucję... jeżeli jej nie tworzysz to
> zrezygnuj.

No cóż, ten wątek już tak się rozrósł i poszedł off-topic, że nawet
najstarsi górale nie wiedzą o co chodziło na początku. I nie pomoże tu
nawet najinteligentniejszy mailer :-)

Nie mam RW i to nie ja chcę mieć (przynajmniej nie teraz) tylko niejaki
Rafał Słoniewski (znany z tego że używa Outlooka :-).

Słuchajcie dla mnie to już naprawdę EOT. Wszystko zostało powiedziane.

Jacek