namazu.spec (HEAD)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 7 Wrz 2003, 02:01:34 CEST

Witam,

BuildRequires:  rpm-perlprov >= 4.1-13
 - czy toto musi być tak wysoko? Nie może być rpm-perlprov >= 4.0.2-104
<quote from: Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> >
W RA obowiazuje
BuildRequires:  rpm-perlprov >= 4.0.2-104

Nizsze mialy bledy w generowaniu Provides / Requires.
</quote>
-
chodzi tylko o kompatybilność z Ra. To samo pytanie o wersje perla: czy
wszystkie zależne od niego muszą mieć koniecznie perl >= 5.8.0 ?

pzdr.,
Tomek

PS wczoraj twierdziłem, że pld-linux.org nie działa, dzisiaj (ok. 0:40) nie
mogłem się połączyć z google, potem infoseekiem, altavistą - jakby cała
"zagranica wysiadła". WTFIGO?

--
Tomasz Wittner