Pierwszy .spec

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 7 Wrz 2003, 10:33:22 CEST

Dnia nie 7. września 2003 10:16, robert j. wozny napisał:

> klamiesz. :P nadal jest ra na wielu maszynach ;P ra jest.
w tym mojej workstation, z której piszę i jeszcze dwóch kompach w domu + 3
serwerkach , które miałem mozliwość postawić w dawnej pracy, zanim mi
podziękowali. Nie mam netu, nie mam jak się bawić NESTem, ale tam KDE chodzi
dużo szybciej, więc psioczę tak na Ra za jego powolność.
> odroznieniu od reszty (co prawda nie jest doskonale, ale...)
na serwerek jest doskonałe ;)

--
Tomasz Wittner
- Ra is dead.