[AC] Nowe niespójności na FTP

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Pon, 8 Wrz 2003, 16:58:19 CEST

On pon 8. września 2003 16:33, Michal Kochanowicz wrote:

> Ale kiedyś będzie. Jaki jest wybór - napisałem.

W moim odczuciu masz pretensje o to co jest na FTP (patrz temat!+cytat:"No to
chujowo."). A na FTP nie ma nic co się tam nie powinno znaleźć. A "kiedyś" to
może będzie wtedy jak wyjdzie KDE 3.2 Beta 1?

> Nie wiem. Uważasz że lepiej coś robić źle niż wcale? Ja bym się
> zastanawiał.
To zależy od tego czy zrobienie "źle" (dalej nie widzę co tu jest źle)
przybliża nas do tego aby było dobrze. A w tym przypadku cała praca dot.
builderów bardzo przybliżyła wydanie Ac.

Tomek