apache-mod_jk

Jakub (mick3y) Mikusek pld-devel w aurora.vege.pl
Pon, 8 Wrz 2003, 16:54:07 CEST

Arkadiusz Miskiewicz naskrobał(a):

>Nie ma nigdzie. AFAIK to nigdy się nie budowało bo nie było zrobione do końca.
>Chyba nawet nie jest w stanie osobno się budować bez tomcata.

A istnieje jakakolwiek szansa uruchomienia funkcjonalnego tomcata na
PLD?

Pozdrawiam,
mick3y

ps.: chyba popsułem java-sun.spec i zaraz chyba będę psuł
     jakarta-ant.spec i jakarta-tomcat.spec :-( bożebożebożeboże
ps2.: jakarta-ant.spec jest bezpieczna - zbudowała się a %{name}-tomcat
     właśnie jest ćwiczony