Pierwszy .spec

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 8 Wrz 2003, 12:19:44 CEST

Dnia nie 7. września 2003 16:21, Paweł Gołaszewski napisał:

> Nie.
>
> Brakuje mu użycia skryptu do wykrywania zależności perlowych. Zerknij jak
> jest zrobione w innych pakietach, które mają Requires: rpm-perlprov
A czy jest sens podawać jawnie Requires, jeżeli są wykrywane "z automatu". Po
tym co mi odpowiedział Radek w innym wątku, to widzę że, zmienił się sposób
"paczkowania" perla i "wbite na sztywno" Requires w namazu.spec są
"niebardzo" - nie pasują do podziału na pakiety w perlu 5.8.0. IHMO skrypty
"wypluwają" requires w b. uniwersalnej formie.

pzdr.,
Tomek
--
Tomasz Wittner