apache-mod_jk

Pon, 8 Wrz 2003, 18:20:08 CEST

On Monday 08 of September 2003 17:06, Michal Kochanowicz wrote:
> Pewnie. Ściągasz paczkę z apache.org i voila. Wiesz że on może działać
> wogóle bez Apache, prawda? A tak btw, to zamiast kocura polecam Jetty.
> Mniejszy, szybszy...
Da się Jetty odpalić tak by działał w stylu php z apache? Tzn chodzi mi o to,
że jak mam strone na apache i wrzuce tam plik *.jsp, to żeby te pliki mielił
jetty i zwracał apaczowi? Dodatkowo pojawia się problem z lokalizacją plików
*.jsp. Jak user wrzuci sobie taki plik do ~/public_html/ to jetty musi jakoś
sie dowiedzieć, że plik www.cos.pl/~user/bla.jsp to tak naprawde
public_html/bla.jsp.

W tomcacie nie udało mi się gada przekonać do tego by brał automagicznie pliki
z public_html .

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux