dsniff segfault

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 10 Wrz 2003, 08:11:14 CEST

W liście z wto, 09-09-2003, godz. 23:20, Piotr Czapski pisze:

> Rozumię, że nie wiesz jak to obejść.
oczywiscie, ze to obszedlem.

aktualnie mam zainstalowane:
[rafi w rafal rafi]$ rpm -qa | egrep "dsniff|libnet|nids"
libnet1-devel-1.0.2a-1
libnids-devel-1.17-2
dsniff-2.3-9
libnet1-1.0.2a-1
libnids-1.17-2

ale czesc kompilowalem samodzielnie. Nie chcialo mi sie sprawdzac, ktory
zestaw z pld-owskich ftepow zadziala.

> Szkoda, że nie trybi tak przydatny soft ;/
trybi, ale jest niestety cianki :( ostatecznie sam napisalem soft, ktory
spelnil moje oczekiwania...

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl