[AC] Nowe niespójności na FTP

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 8 Wrz 2003, 20:43:30 CEST

Dnia pon 08. września 2003 20:01, Paweł Gołaszewski wrote:
> [...]
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^[1]

> A ja się nie zgadzam, bo w AC zanim dojdzie do całego KDE będzie już
> beta2.(...)

To tutaj nie ma nawet znaczenia.

Swego czasu było takie cos jak kdelibs 8:3.2..... z popsutym abi. Później
zmienił sie sposób wersjonowania na DEVEL i kdelibs dostał epoch 9.
Trzeba po prostu pamietac aby przy puszczeniu kde na buildery sprawdzic
epoch i dac ++ tam gdzie trzeba - ot co. A to obsoletes powinno imo
zostac dla zachowania ciągłosci (chociaz z drugiej strony watpie, żeby
ktos jeszcze uzywał kdelibs-8:3.2).

[1] eee.... to qt wymaga kde?! Mmazur - puszczałes to qt z --nodeps ?? 8-)

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl